tisdag 5 januari 2016

Hjälp mig nå nya höjder!

Jag behöver din hjälp! 

Just nu är jag med i en tävling som anordnas av Landshypotek Bank. Med närmare 100 deltagare i tävlingen har jag lyckats ta mig till final. 

Vill du hjälpa mig vinna finalen och få uppleva en luftballongfärd över prästgården? Rösta då på mig fram till den 10 januari 2016 genom att klicka på hjärtat bredvid min profil som du når via denna länkhttp://www.landshypotek.se/dinmojlighet 

Klicka på hjärtat vid den röda pilen för att rösta på mig efter att ha följt denna länk: http://www.landshypotek.se/dinmojlighet

2016-01-13 
Jag vill tacka alla som röstat på mig i Landshypotek Banks tävling Din gård, din möjlighet. I sista stund rusade grisbonden med de lyckliga grisarna förbi mig i röstantal och vann därmed den eftertraktade ballongfärden över den egna gården. Grymt bra jobbat Ramstad gård!. Jag är ändå tacksam över de konsulttimmar med en affärsutvecklare som jag vunnit gnom att gå vidare till final. De är guld värda för en nystartad ensamföretagare som jag. 

//Malena 



2 kommentarer: